Nem tudom hangsúlyozni, mennyire fontos ez, még akkor is, ha úgy tűnik, ilyen nyilvánvaló. A munkamenet célja ugyanaz, mint az övéké, de gyakran nem tudják, hogy mit vesz igénybe e cél elérése. Közvetlenül az első vizsgálatuk pillanatától tájékoztatják őket a munkamódszereiről. Valószínűleg ez az információ könnyen elérhető az Ön webhelyén vagy blogján. De személyesen elküldjük nekik az adott korosztály részleteit az újszülöttre vonatkozóan, ahol a megbeszélés történik, az ülés hossza, a környezeti hőmérséklet és a szülői remény a munkamenet során, elindítja a közös cél elérése felé vezető útját a jobb láb. Aztán még egy nappal az ülés előtt emlékeztessünk arra, hogy mit tehetnek a szülők, hogy felkészüljenek a tapasztalataikra és arra, hogy mit tudjanak biztosítani a lehető legjobb élmény érdekében. Továbbá magyarázza el, miért javasolja ezeket a dolgokat ... miért van egy cukor a munkamenetben? Miért kell a baba előtte teljes adagot adni, egy kicsit megelőzve ébren tartani magát, majd fényképezni egy 85 fokos teremben? A jól tájékozott ügyfél megbízható, nyugodt kliens, és ez hosszú utat mutat a sikeres munkamenet felé.
Megosztás a facebookon