Bevezettem egy fotófal üzlet ötletét egy barátomnak a Facebook-on. Mivel korábban már dolgoztam magamon, már tudtam, hogy a saját üzleti tevékenységének előnyei és hátrányai, de a szórakoztatóiparban valami ötlet meglehetősen vonzó volt.
Körülnézettem és meglátogattam néhány szervezetet a nyugat-közép-övezetben, és néhányat egy kicsit messzire, mivel szeretnék megbizonyosodni arról, hogy helyes döntést hozok, és nem azért, hogy olyan ember vezesse, aki csak eladni akart (ami úgy tűnt, gyakrabban, mint nem!)
2017 végéig meglátogattam a photo booth-okat, fotófalakat, találkoztam Marie-vel, igazán barátságos és segítőkész volt, és nem találkoztam, csak próbáltam eladni valamit.
a bemutatótermet nagyon kísértem (soha nem veszek semmit, anélkül, hogy elmentem és aludnék rajta), ezért hazajöttem, és egy újabb éjszakát töltöttem. bár volt néhány negatív véleménye az értékesítési szolgáltatás photobooths, én nem találkoztam ezeket a kérdéseket úgy döntött, hogy ad neki egy menni, és én rendelt egy fotótartó és mágikus tükör néhány nappal később.
Tudva, hogy milyen nehéz a promóció egy új üzletért, úgy döntöttem, hogy felveszem őket az átutalási rendszerbe, és 8 nap múlva megkaptam az első vizsgálatot. Négy hónap telt el azóta, hogy megvettem tőlük, és nagyon elfoglalt voltam a karácsonyi időszakban, és a NYE, ami valóban elindította az üzleti tevékenységet számomra. Remélhetőleg folytatódik!
Összességében nagyon jó élmény volt a fotoboothokkal, és úgy éreztem, mintha egy értékes vásárló nem csak értékesítés lenne. Határozottan ajánljuk őket másoknak, és nem gondolnának kétszer arról, hogy újra megvásárolják őket.
Néhány éve használtam ezeket a srácokat. A rossz és a csúnya jó keveréke volt. Az első standunk egy másik gyártó volt, bár bármit is tettünk, azt akartam, hogy felállítsunk egy fotobotot. Először meglátogattuk a bemutatótermet, és beszéltünk az értékesítési fickóval, aki nagyon segítőkész volt és nagyon sokat ígért, ezért elrendeltük az ablakok fotoboothját. Amikor megérkeztünk, hogy felvette a szoftvertanulást, nagyon rohantak, és néhányan a megígért dolgokról nem voltak ott. Ez megoldódott, miközben ott voltunk és boldogok maradtunk. Miután megszoktuk a szoftvert, valójában inkább a szellõt választottuk, ami az elsõ fotoboothunkon volt, így megvásároltuk a pbpro-t a másik standunkhoz. Ezután megvettünk egy harmadik fotobooth-ot, és a pbpro-el váltottuk a szociális stúdiót, így mind a 3 gépen pbpro-t futtatunk. Az elmúlt 3 évben csak annyira stabil volt, hogy egyszer összeomlik. Egy harmadik fülke felépítésének folyamata vagyunk, és ezt a pbpro-et is fel kell tennünk. Támogatás a néhány alkalommal, hogy a fejünk a hívás volt, gyors és jó válaszolni. Nem voltak fontos dolgok. Például megtörtük a WiFi dongle-t, de a szoftver ezt a bootoláskor keresi, így ha más dongle-t észlel, akkor próbaüzemben indul. Egyszerűen visszaállítják fiókunkat, és újra és újra futunk. Rendelkeztünk néhány egyéb tételről a pb-ről a fogástálcákról a Greenscreen függönyökre és a teljes bőrhalmazra. Általában a tárgyakat gyorsan szállítják. Az alkalmi kérdés volt, de amikor kapcsolatba lépett velük, megoldódtak a kérdések. Nincs probléma, ha egy vállalat hibát követ el mindaddig, amíg elismerik és kijavítják azt, amit ezek a srácok csinálnak. Én 4 az 5 csillagos, mint a tapasztalatom a dolgok nem voltak tökéletesek, de mindig megoldódott. A keretek és a szoftverek minősége jó, és nem hibáztatom. Van egy tükör, amit vettünk másodkézből, és ez egy másik történet, hiszen a szoftver nem túl jó, ezért különféle szoftvert telepítünk, és az érintőképernyő kalibrálása ki van kapcsolva. De a támogatási ár megfizetése, hogy rendezni lehessen, nem éri meg. Főleg a fülkékre koncentrálunk, így nem számunkra probléma. Az egyetlen dolog, amit az extrák megrendeléséről mondanám, a postaköltség. Ez 15 £ Nem számít, milyen méretű és súlya így rendelése egy függöny, amely költségek körülbelül £ 5 küldeni még 15 £. Összességében örülök az általunk vásárolt cikkeknek és a szolgáltatásnak.
Megosztás a facebookon